Veelgestelde vragen

1. Hoe lang duurt de levering?

We beginnen met het verwerken van de bestelling wanneer de betaling is bijgeschreven. Na ontvangst van de betaling sturen wij je een automatische bevestiging per e-mail. De productietijd is afhankelijk van het type product en de productietechniek. Gemiddeld heb je de bestelling binnen 5 werkdagen in huis.

2. Kan ik contant betalen bij levering?

Wij accepteren geen rembours. In onze winkel wordt elk product op bestelling gemaakt, nadat de volledige betaling is bijgeschreven. Je kunt de bestelling betalen per bankoverschrijving, maar ook online: met betaalkaart, snelle overboeking en via PayPal.

3. Hebben jullie een fysieke galerie?

Nee, wij hebben uitsluitend een online kunst galerie.

4. Door welke koerier wordt de bestelling verzonden?

De keuze van de koerier is automatisch, na het plaatsen van de bestelling op de website, en hangt af van het type product en de grootte ervan. Meestal worden de producten verzonden via DPD of GLS. Op de dag van verzending ontvang je een e-mail met daarin het pakketnummer en informatie door welke koerier de bestelling is verzonden.

5. Hoe kan ik de verzendstatus controleren?

Op de dag van verzending krijg je een Track & Trace code van ons toegestuurd via de mail. Zo kun je gemakkelijk zien wat de status van uw bestelling is.

6. Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar vrijwel alle landen in Europa. De verzending voor deze landen is geheel gratis!

7. Wat is jullie mailadres?

Ons mail adres is info@canvamotion.nl